or. Chișinău, sec. Rîșcani, bd. Moskova 3, et. 3
+ 373 (78) 135-788
Telefonul magazinului

    RETURNAREA MĂRFURILOR

    Conform articolului № 657 din Legea Republicii Moldova „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”, cumpărătorul are dreptul de a refuza marfa în orice moment înainte de transferul acesteia. Și după transferul mărfii - în termen de 14 zile prin prezentarea bonului de casă. Returnarea mărfii de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul, dacă este păstrată starea de marfă, proprietățile consumatorilor, precum și un document care confirmă faptul și condițiile de achiziție a mărfii menționate.

    Dacă consumatorul refuză marfa, vânzătorul trebuie să-i returneze acestuia suma plătită de consumator în baza contractului, cu excepția cheltuielilor vânzătorului pentru livrarea mărfurilor returnate de la consumator. Returnarea sau schimbul de mărfuri este posibil, dacă sunt păstrate ambalajele, starea de marfă și proprietățile consumatorilor ale mărfurilor. În cazul refuzului de marfă în timpul livrării, clientul plătește serviciul de livrare.

    Condiții de schimb și returnare

    La acceptarea mărfurilor, Cumpărătorul trebuie să verifice cu atenție cantitatea acesteia, calitatea și asortimentul cu corespunderea documentelor însoțitoare și a comenzii. După semnarea bonului de vânzare, Cumpărătorul pierde dreptul de a depune reclamații, care pot fi identificate la acceptarea mărfii.

    Pentru mărfurile asamblate de cumpărător independent (nu de specialiștii Vânzătorului), obligațiile de garanție ale Vânzătorului nu se răspândesc. De asemenea, garanția nu se răspândește la mărfurile fabricate pe mărimi individuale, mărfurile deteriorate obținute în timpul livrării independente și ridicării mărfurilor. Cumpărătorul nu are dreptul să refuze marfa de calitate corespunzătoare, care are proprietăți definite individual și anume, dacă marfa poate fi utilizată exclusiv de către consumatorul care o achiziționează.

    Returnarea și schimbul de marfă - în termen de 14 zile de la data cumpărării

    Returnarea sau schimbul de marfă este posibil, cu condiția păstrării ambalajului, starea de marfă și proprietățile consumatorilor ale mărfurilor, de asemenea bonul de marfă și bonul de casă. În acest caz, vă garantăm o rambursare a costului total al mărfii (minus costul de livrare). În cazul refuzului de marfă în timpul livrării, clientul plătește serviciile de livrare.

    Pentru îndeplinirea returnării sau schimbului de marfă, este necesar să vă adresați la Departamentul de calitate al magazinului nostru la telefonul + 373 (78) 135-788.

    Sau trimiteți o cerere