or. Chișinău, sec. Rîșcani, bd. Moskova 3, et. 3
+ 373 (78) 135-788
Telefonul magazinului

    GARANȚIE

    Când cumpărați marfa din magazinul nostru, dvs. primiți talonul de garanție și bonul. Perioada de garanție pentru mărfuri este de la 18 până la 60 de luni .

    Asigurați-vă neapărat în lipsa defectelor la mărfuri, complectația și corespunderea acesteia cu modelul declarat, înainte de a semna talonul de garanție!

    Garanția nu se răspândește la:

    — cazurile de contracție a straturilor de saltea cu moliciunea unilaterală nu mai mult de 22 mm și moliciunea bilaterală nu mai mult de 30 mm, deformări la produsele din ormafoam – până la 10% de la înălțimea reală a produsului, deoarece aceste valori sunt considerate normale pentru așezarea umpluturii sub influența greutății corporale a persoanei;

    — defectele, apărute ca urmare a nerespectării regulilor generale de utilizare și îngrijire a produselor prezentate în acest document;

    defectarea saltelei în urma utilizării necorespunzătoare;

    — deteriorarea saltelei din cauza factorilor externi, cum ar fi focul, apa, aburii etc., în cazul apariției petelor de vopsea, grăsime, sânge, precum și urme de stingere a țigărilor etc.;

    — deformările structurale, apărute de la utilizarea unei baze de calitate slabă fără suport central (dacă lățimea bazei este mai mare de 120 cm); sau a bazei cu distanța între lamele mai mare de 85 mm;

    — necorespunderea saltelei preferințelor de confort și asprime;

    — la salteaua, care se află într-o stare insalubră, care are daune, apărute în urma încălcărilor regulilor de exploatare, a păstrării sau transportării;

    — încălcarea regulilor de exploatare, a păstrării sau transportării;

    — deteriorarea stării saltelei din cauza uzurii normale;

    — la prezența produselor, fabricate din materiale naturale (coira de nucă de cocos, latex, bumbac etc.), mirosul propriu materialului natural;

    cazurile care nu sunt prevăzute de această garanție, se aplică normele legislației moldovenești.

    Condiții de recunoaștere a cazului de garanție și reguli pentru eliminarea defectelor mărfurilor:

    În caz că găsiți defecte, dvs. puteți suna la telefonul + 373 (78) 135-788 sau scrieți reclamația dvs. pe email info@oskar.md. Pe baza cererii dvs. se face o reclamație. În timp de 5 zile lucrătoare, reclamația se analizează de către departamentul de calitate și vi se oferă soluția la această problemă. 

    Vă atragem atenția, că în cazul, când marfa este luată pentru examinare, în baza Deciziei Guvernului RM din 19 ianuarie anul 1998 №55 privind mobilierul (și saltelele în special) nu se răspândește obligației cumpărătorului de a-i acorda gratuit marfă asemănătoare pentru perioada de reparare sau înlocuire.

    Pe baza aceleiași Decizii saltelele sunt incluse în lista produselor nealimentare de calitate, nu sunt supuse rambursării sau schimbării pe marfa asemănătoare de altă dimensiune, formă, mărime, stil, culoare sau configurație. În special, acest lucru se referă la saltelele care nu sunt potrivite în asprime și mărime.